خواننده مورد علاقه


پرتگاه

گاهی به سکوت آسمان فکر کن

با سلام خدمت دوستان عزیز

من خودم خواننده های که نام میبرمو قبول دارم و هر چی بخونن گوش میدم

احسان خواجه امیری-محسن یگانه-مازیار فلاحی-علی تکتا

البته منظورم فقط خواننده هایی هستن که تو ایران مشغول به کارن

می خواستم نظر شما دوستان عزیز رو نیز بدونم



نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت0:13---1 دی 1389
سلام بهزاد حسینم قبلن البته اگه یادت باشه اخرهای مهر یه سری به وبلاگم زدی وبلاگت هنوزم خوبه ولی اگه سرت شلوغ نیست زودتر آپ کن فعلا بای بای

kh.s
ساعت19:31---9 آذر 1389
تا حالا نشده دنبال آهنگی از خواننده خاصی باشم بیشتر آهنگایی رو میپسندم که با روحیه ام سازگار باشه و به دلم بشینه
ایناییم که گفتی بعضی از آهنگاشون فوق العادست


بازنده
ساعت17:24---9 آذر 1389
سلام بهزاد جان، خوبی؟
دیگه به من سر نمیزنی؟
من نمیدونم چیکار کنم وبت توی لیست دوستام لینک بشه، هرکاری میکنم قبول نمیکنه، نمیدونم مشکل چیه؟ اگه میدونی بهم بگو.
بیا پیشم، خوشحال میشم.
شاد باشی گلم.


reza
ساعت21:35---7 آذر 1389
سلام دوست خوبم مرسی که بهم سر زدی منهم تو ایران خواننده های زیادی رو دوست دارم مثل محسن یگانه که با این البوم جدیدش قوقا کرده در ضمن اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بای

همنفس غریب
ساعت9:34---7 آذر 1389
سلام
من تو ایران اولین صدایی رو که میپسندم احسان خواجه امیری
بعدش
محمد اصفهانی
علی رضا افتخاری
علی لهراسبی
به وب من یه سری بزن


zack
ساعت14:38---6 آذر 1389
چاووشی....قمیشی...رو خیلی تقریبا همه آهنگاشون رو می گوشم و دوست دارم....بعضی از آهنگ های نامجو و یگانه و خواجه امیری....

الهه-مسيح
ساعت0:24---5 آذر 1389
سلام دوست عزيزبه نظر من صداى احسان خواجه اميرى و رضا صادقى بسيار زيباست

صدف
ساعت17:36---4 آذر 1389
سلام وبه جالبی داری خواننده احسان خواجه امیری و ارمین 2afm به منم یه سر بزن

parisa
ساعت17:16---4 آذر 1389
juet and just ARIAN BAND....

ملیسا
ساعت16:07---4 آذر 1389
از خواننده های تو ایران:رضا صادقی
فرزاد فرزین،محسن یگانه رو دوست دارم!
و رضایا
مرسی از این که بهم سر زدین


آیلین جون
ساعت15:48---4 آذر 1389
faghat ehsan

ghablan az kharratham khosham miyoomad vali los shode
ali lohrasbi ham bad nist


لاوین
ساعت15:21---4 آذر 1389
سلام.
سبز باشی البته منظورم همون سبزه.
خواننده مورد علاقه من شهرام ناظری و شجریان است


ماندانا
ساعت14:44---4 آذر 1389
سلام چطوري خوبي؟
بعد مدتي دوباره برگشتم
آپم با قسمت14داستانم
راستش من از اين خواننده هايي كه گفتي چيزي گوش نميدم


ع.ع
ساعت12:13---4 آذر 1389
فقط ابی

آرین
ساعت11:34---4 آذر 1389
فقط بیباک & یاس ، ولی اگه منظورت خواننده مجازه محسن یگانه و حمید عسکری

AYNUR
ساعت13:12---3 آذر 1389
سلام
منم صدایه اجسان خواجه امیری رو دوست دارم
اما بیشتر آهنگ ترکیه گوش میدم
و عاشق رافت، تارکان هستم


پوریا
ساعت16:16---2 آذر 1389
جاستین بیبر

aaaaaaaaaadel
ساعت14:33---2 آذر 1389
سلام دوست عزیز, از بابت وبلاگ خوبی که ساختی ممنونم , بسیار استفاده بردم ,شما هم سر بزنید و اگر خواستی امار بازدید کنندگان وبلاگت در ماه یک میلیون نفر بشه به وبلاگم حتما سر بزنید و در freeviralثبت نام کن,این رقمی که گفتم به هیچ وجه اغراق امیز نیست,بیا تا خودت ببینی,نظر هم دادی ممنونت میشم .موفق باشید ایشالا.
اینم چند تا وب دیگمه اگه خواستی خریداینترنتی راحت, مطمئن و امنی داشته باشی حتما سر بزنی :
http://adelonline.orq.ir
http://adelrostami1.shoploger.com
خوش بگذره عزیزدلها,توی وبلاگم میبینمت,


shima
ساعت13:43---2 آذر 1389
man khannadeye khasi roo doost nadarm mamoolan tak ahang haye har khanandee ro goosh midam masalan amin habibi mohsen yegane pooya bayati va kheyli ahang haye dige mamamoolan ritme ahang va manish jazbam mikone na khanandash

آرمين
ساعت13:41---2 آذر 1389
خودم

sasan
ساعت13:10---2 آذر 1389
من عاشق شادمهر عقیلی هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 2 آذر 1389برچسب:,ساعت 12:4 توسط behzad| |


Power By: LoxBlog.Com